Struisvogelboerderij, Werken & Verslapen. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marco Koopman - WaarBenJij.nu Struisvogelboerderij, Werken & Verslapen. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marco Koopman - WaarBenJij.nu

Struisvogelboerderij, Werken & Verslapen.

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

25 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Na 3 weken van niet schrijven heb ik hier eindelijk weer eens de tijd gevonden om een verslag te typen… De laatste weken bestaat ons leven vooral uit werken, werken en nog eens werken. Dit is omdat Anouk volgende week komt en ik dan 2 weken vrij heb genomen. En ja deze uren moet ik natuurlijk wel inhalen. Dus vandaar de laatste tijd extra veel werken. Nou de Antilianen zijn nog steeds net zo traag, maar ik begin er aardig aan te wennen. Voor de rest gaat het op ons werk allemaal goed. Nouja niet altijd, afgelopen zaterdag moesten wij om 7 uur smorgens ontbijt dienst draaien. En ja dan hoort onze wekker om 6 uur te gaan. Deze hadden wij ook gewoon om 6 uur gezet. Maar goed Stefan en ik hebben er nog wel eens een handje van om de wekker uit te drukken. Dus wij dachten het volgende: Nou we zetten maar 6 wekkers dan worden we in ieder geval op tijd wakker en verslapen wij ons niet. Natuurlijk heel goed bedacht van ons, maar in de praktijk ging het iets anders. Het was kwart over 8 toen ik wakker werd omdat er iemand ons belde. Nouja het nummer dat belde kende ik niet, dus ik nam niet op. Toen werd er nog een keer gebeld en toen had ik door dat er iets niet helemaal klopte. Ik zag dat het al zo laat was en in plaats van de telefoon op te nemen, maakte ik Stefan wakker en zei dat we ons verslapen hadden. Toen ze voor de 3e keer belde namen wij ook netjes op en we vertelden dat wij er zo snel mogelijk aan zouden komen. Toen wij om 9 uur op het werk arriveerden leken ze helemaal niet boos en zeiden dat iedereen het kon overkomen. Dus wij dachten: nou daar zijn we weer goed van afgekomen. Maar op een gegeven moment hadden we door dat ze het toch niet zo leuk vonden. Steeds als wij wat vroegen werd er niet of amper gereageerd. Nouja ook op zich wel een beetje logisch als jij je als stagiair verslaapt.

Op onze vrije dagen hebben we weer lekker op het strand gelegen en de andere dag zijn wij naar de struisvogelboerderij geweest. Op de boerderij ging je mee in een soort van jeep en daarmee kregen wij een rondleiding over de boerderij. Op het eind mochten we de struisvogels voeren. Ook waren er krokodillen, schildpadden en papagaaien ( 1 papagaai vond Marco een leuke naam, want hij riep een aantal keer Marco..) Dit was erg grappig om een keer te zien, ook hebben wij weer veel foto’s van de boerderij gemaakt. Deze kan je zien op: http://picasaweb.google.nl/fotokoopman
Na de boerderij zijn we naar de Aloë Vera plantage geweest, dit was er naast dus dachten wij van laten wij daar ook eens gaan kijken.

Nou volgende week komt Anouk, dus er zou even geen verslag van mij zijn, want ik ga even 2 weken met vakantie…. Daarna krijgen jullie weer vele verslagen en vele foto’s te zien van de vakantie met Anouk….
Weer bedankt voor het lezen en alvast voor de eventuele reacties. Erg leuk om ze allemaal te lezen.
Toch elke keer weer leuk als je een reactie hebt.

Groeten vanuit het warme Curaçao.
Ayo (doei)

  • 25 Maart 2010 - 07:14

    Hugo En Lilian:

    Ha die Marco,

    Mooi te horen dat je je nog steeds vermaakt. Zeker aankomende weken want dan krijg je visite van je vriendin! Mooi man.
    Tip: zet de wekker aan de andere kant van de kamer, dan moet je eruit als hij af gaat en ben je er al uit! Werkt super!

  • 25 Maart 2010 - 09:44

    Linda Blijham:

    Toe maar 2 wkn vakantie... Nou geniet van je vakantie Marco!;)
    En was de Aloë Vera plantage interresant..?
    En ps. ik ben het helemaal eens met de tip van de wekker... haha, dat probleem heb ik zelf ook.:P

  • 26 Maart 2010 - 14:35

    Chantal:

    Hoi Marco!

    Leuk om weer een berichtje van jou te lezen. Ik snap dat je niet altijd een bericht kunt plaatsen, want je bent overal druk mee bezig. Dat had ik ook hoor in Zuid-Afrika, maar dat geeft ook helemaal niks. :)
    Leuk hea zo'n struisvogelboerderij :D Super leuke foto's ook,, ghehe marco aan het voeren bij de struisvogels, lachen hoor:D
    Heel veel plezier op vakantie met Anouk he! Maar dat komt vast en zeker wel goed.
    Geniet dr van :)

    Liefs xxx

  • 27 Maart 2010 - 14:19

    Roland:

    Koopmanne,
    Je bent er weer goed mee bezig zie ik! :D Werken, werken en verslapen....Dat verslapen, waar ken ik dat van?? De ochtendkrant ;):D Goede ouwe tijde!
    Veel plezier de komende tijd en maak er een mooie vakantie van!
    Loeterrr de buurmanne

  • 01 April 2010 - 15:03

    Henk Drenth:

    Ha die Marco,

    Kun je het nog een beetje volhouden? Zal wel nu Anouk ook bij je is hè?
    Heel veel plezier en maak er samen een leuke tijd van.

    Tot de volgende mail maar weer.

    Groet,
    Ome Henk

  • 11 April 2010 - 17:22

    Ali:

    ik zie het al dat jij leuke berichten stuurt.
    werken is altijd leuk.
    vroeg opstaan ha ,ha , ha. en veel plezier daar .


  • 13 April 2010 - 12:43

    Robbert Morsink:

    Hee Marco,

    Goed om te lezen dat je het daar naar je zin hebt, heeft ook Stefan het allemaal leuk?

    Er zit een kans in dat ik na de zomer ook naar Curacao ga!

    Moet nog even regelen waar.

    Veel plezier daar nog, en de groetjes.

    Grt Robbert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marco

Actief sinds 05 Jan. 2010
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 29517

Voorgaande reizen:

02 Februari 2010 - 03 Juli 2010

Stage Curacao

Landen bezocht: